Jag älskar att planera!

Jag gillar att planera och få en översikt om vad som ska göras. Så har jag alltid varit, jag älskar att göra listor och sedan få bocka av det som är klart. Inte så att jag måste ha kontroll över allt, men jag gillar att planera vad som ska/behöver göras. Jag är också kräsen med almanackor men jag har hittat den perfekta som jag köpt i några år nu, det är en personlig almanacka och finns att beställa på personligalmanacka.se där kan man utforma sin egen almanacka som man vill och bara det är så roligt!

Såhär ser min ut på utsidan, insidan är bara för mig:)

Kommentera

