Varför 100.000 hemlösa katter i Sverige?

Jag skrev ett inlägg för en tid sedan om anledningen till att vi har 100.000 hemlösa katter i Sverige och den verkar vara väldigt populär att läsa, så jag länkar till detta inlägg igen för Er att läsa. Klicka HÄR för att komma till inlägget jag skrev då.

3 responses to “Varför 100.000 hemlösa katter i Sverige?

  • Linda Madelene

    Hej! Ja, jag funderar massor på namn. Det är så svårt, men jag tror att jag bestämt mej för att döpa dem på A, och kanske någon röd tråd i namnen på nåt sätt. Men vi får väl se hur många det är så tittar ut! 🙂 Kramar

  • Linda Madelene

    Jag har hört av flera att det inte går att kommentera inläggen… förstår inte varför!? Men då är ju som sagt gästboken bra att ha! 🙂 Tack så mycket! Du får gärna komma och kolla på dem bara de blivit lite större! Jaffa är väldigt rädd om sina små just nu… Allt bra med er annars? Kramar / Linda

    • emilies1

      Ja ibland går det att kommentera och ibland inte… Ja jag och Frida kommer nog gärna senare, när de blivit lite större:)
      Allt är bra med oss annars, längtar dock redan till nästa semester! Kram!

Kommentera

