broarne.se

Vill tipsa om en butik på nätet med underbara retrotyger bl.a. Köpte ett jätte fint tyg som jag sydde ett par gardiner till köket av, det blev ett par kappor. Somrigt och väldigt snyggt! Ångrar att jag inte beställde mer tyg så jag hade kunnat göra dem dubbel, de blev så genomskinliga så den vackra grönfärgen blir ljusare än vad den är av ljuset från fönstret.

Har tänkt beställa mer tyg och göra ett par till vardagsrummet också. Finns bara så många tyger att välja mellan så jag kan inte bestämma vad jag vill ha!

Broarne webbutik

 

 

 

3 responses to “broarne.se

  • Annmarie

    Jättesnyggt! Kan du inte skicka bilderna till mig så att jag kan lägga upp dem bland inspirationsbilderna på broarne.se?

  • Linda Madelene

    Heeej! Jag har också googlat massa på dräktighetstecken och sett att de flesta tecken kommer vid 3 veckor… så jag överanalyserar nog lilltjejen! 🙂 Jag ser inga av de ”typiska” tecknen än i alla fall, men hoppas att de kommer så att hon inte bara är skendräktig. Det är ändå märkligt att hon ändrat sitt beteende så mycket. Hon är mycket ”bitchigare” också… En lat surtant kan man lugnt säga! Men jag väntar vidare även om tiden går SÅÅÅ sakta! 🙂

    Kram/ Linda

  • Hanna

    Åh vilken rolig hemsida och vilka fina gardiner:)

Kommentera

