Solkatten

Medans jag ligger och hostar och snörvlar i soffan ligger Leyla och myser i solens strålar. Hon är så fantastiskt vacker. Mitt hjärta.

Ikväll kommer jag missa valpkursen, jag orkar och vill inte röra mig så mycket så jag fortsätter att kurera mig hemma. Stackars Holger som har världens tråkigaste mamma:(

Hoppas jag snart är på benen och blir frisk, min bästa kompis fick barn i fredags och jag kan knappt bärga mig att träffa hennes lilla bebis! Men så länge jag är sjuk går det ju inte. Så typiskt, det var exakt samma sak när min bror fick barn- då fick jag också influensa och det tog jätte länge innan jag blev frisk och fick träffa honom!

One response to “Solkatten

  • Linda Madelene

    Spårning är ju jätteroligt! Och en superbra hjärnaktivitet för hundarna! 🙂 Kantarellsök har jag också funderat på, vi brukar ju åka upp till fjällen och plocka och då vore det ju perfekt att få lite hjälp att hitta guldet! 🙂

    Hoppas allt är bra! Kram/Linda

Kommentera

