Liten bok om min älsklings Holger

Idag har jag varit hemma från jobbet i feber, ont i halsen och någon form av ögoninflammation:( Fy vad det är tråkigt alltså, bara ligga hela tiden. Har varit säng läge sedan igår morse. Men idag har jag iaf lyckats kliva upp och inta soffläge. Febern är nog borta men det har börjat bränna ordentligt i bröstet, och hela kroppen ömmar och det är jobbigt att röra på sig:( Vill inte bli sjuk nu, i den här värmen går det ju aldrig över!

Det känns så skönt att man har en ras som inte lider av att ta det lugnt en hel dag och bara få röra sig på gården, Cavaliererna är bra tacksamma och anpassningsbara!

Ikväll lyckades jag använda de sista musklerna åt att fylla i en bok jag köpte när Holger flyttade in:) Bildbevis ovan. Hihi jag vet men ska det så ska det!

Kommentera

