Holger 16 veckor

Nu är grabben 4 månader gammal. Allt flyter på som vanligt.

I fredags skulle Anders ner till Hudiksvall och kolla på en maskin och då var jag tvungen att ta ledigt för han kunde inte se efter Holger hela tiden. Så antingen var jag ledig och stannade hemma med Holger, eller så följde jag med ner och då se efter Holger. Vi gjorde så att vi alla åkte ner. Det blev också en affär så nästa vecka åker Anders ner igen med trailer och hämtar maskinen. Vi får se vart Holger ska vara då.

Vi hann också in en sväng på IKEA (eller jag fick en halvtimme där medans Anders passade Holger och därefter fick Anders en halvtimme inne på Biltema, perfekt upplägg! hihi) och där hittade jag lite smått och gott. IKEA`s husdjurs sortiment hade visst utgått och det var en besvikelse.

Stackars katterna fick vara själva hemma hela långa dagen:( Men de fick extra mycket gos när vi kom hem istället.

Kram på Er!

One response to “Holger 16 veckor

Kommentera

