Korgstolsmöbel

För några veckor sedan hittade jag en fin korgstols-soffgrupp för 1000kr på blocket. Dom tänkte jag att jag skulle slipa och måla vita och sedan köpa några nya dynor till. Nu är de slipade och jag har sprutmålat dem och också köpt nya dynor och kuddar till ryggstöd. Jag blev sååå nöjd! De beiga dynorna hittade jag för 200kr styck på Bonus möbler, kuddarna som är i dun finns på Jysk för 100kr styck. Så billigt man kan komma undan- tror man. Lägger man ihop allt så blev det inte så speciellt mycket billigare än om man köper en ny möbel, men man får knappast tag i just en sån här:)

Här ser ni före och efter bilder!

2 responses to “Korgstolsmöbel

Kommentera

