Sovrum och arbetsrum

Efter att vi renoverat och inrett källaren så blev den inte så mycket använd som vi önskade, vi kom därför på att vi istället skulle flytta ner sovrummet i källaren och ha kontoret på övervåningen istället, så blev det- och jädrar vad bra det blev! Sover svalt gör vi nu också! Jag har också fixar underbara nattduksbord i form av gamla pinn stolar från Skarpis, två olika och det är sååå charmigt! Men det är inte helt klart nere ännu, vill sy nya fodral till kuddarna och någon tavla på väggen skulle inte skada. Jag o Anders har tagit jätte fina bilder på oss tillsammans som jag funderar på att framkalla svartvita och rama in i en fin vit ram jag köpt.

För en live-tour är det bara att kika in, tillsvidare får ni nöja er med bilder!

One response to “Sovrum och arbetsrum

  • Elin

    Wow vad fint det blev! 😀

    Jag är fortfarande så imponerad när jag tänker på ert hus, det ser så litet ut på utsidan så kommer man in och det är ändå stort och SÅ fint inrett!

    En liten update på Baccus:

    Han blir bara mer och mer vuxen för varje dag och det tycker Nisse om 😉 Deras relation är SÅ mycket bättre och Baccus är så gosig jämt. Så fort man gullpratar med honom så lägger han sig på golvet och åmar sig och trampar ^^
    Jag är så glad att han blev min!

Kommentera

