Super Cat Sweden

Jag måste bara få tipsa om nya Super Cat Sweden, de säljer massor av olika katt-prylar och de har en massa sällsynta grejer som man annars bara hittar utomlands. Jag har tex äntligen fått hem min Fling ama string som jag så länge längtat efter att köpa!

Kika in en sväng vettja, om du inte vill beställa på Internet så kommer de också att stå på de flesta utställningar i norrland framöver. Jag kommer att träffa dem på Stosjökattens utställning den 1-2 maj.

De har snabba leveranser och är mycket trevliga att ha och göra med!

Kommentera

