Påskhelgen

Vi har verkligen haft tur med vädret i påsk måste jag säga. Det kunde verkligen inte bli bättre, speciellt i söndags.

Först i fredags hälsade vi på pappa och Britt en sväng och på lördagen var det middag på Skarpis och alla var samlade! på söndagen drog vi ut på baksjön med skotrar och grillade och solade.

Jag lyckades även åka på urinvägsinfektion (Det var inte din kälke som var kall iaf Magnus haha) så nu har jag varit sjukskriven i två dagar, började med penicillin igår så jag är redan på bättringsvägen, fy vilken plåga det är alltså.

Här kommer några bilder från helgen!

                     

2 responses to “Påskhelgen

  • Magnus

    Hej syster !
    Hoppas att du har blivit bättre, heheh nä min kälke kan inte vara kall 🙂 skícka gärna alla bilder till mig som är lite större format ..
    hörs !!
    //M

  • Mama + Pigge

    Hej gumman

    Visst hade vi en härlig helg o fint väder fick ju vi till slut.
    Kanongoda påskbakelser hade du bakat–De gick hem hos folket från Stockholm.
    Kram mamma

Kommentera

