Nu har vi bokat resan till Florida, USA

Äntligen har vi bokat resan till Florida! Vi reser den 3:e februari och kommer hem den 16:e.

Vi flyger först från Frösön och till Arlanda, där har vi en timme på oss tills flyget till Frankfurt går (knivigt) sedan därifrån vidare till Orlando. Vi kommer inte att mellanlanda några dagar i New York som vi först tänkt, det blir för struligt och det var svårt att hitta bra flyg. Vi tar NY en annan gång!

Vi har bokat hotell för fyra dagar i Orlando och ska sedan leta hotell eftersom. I Orlando ska vi gå på Universal Studios, Sea World och massa annat spännande! Jag vill gå på Disney World men det vill inte Anders;) Vi har också hyrt bil så senare drar vi ner mot Miami och stannar där och tar det lugnt och sedan bär det troligvis av ner mot Key West, där lär det vara bäst väder.

Det är bara drygt 30 dagar tills vi far och jag kan knappt bärga mig, äntligen ska vi få se USA! Kommer inte ta med mig datorn så vi får hoppas att det finns gott om Internet cafèer eller tillgång till dator på hotellen, så ni kan följa oss här, alt resedagboken!

Tänk vad mycket bilder jag kommer att kunna ta 😛

Kommentera

