AVATAR- gosh vilken bra film

Igår gick vi på bio och såg den nya filmen AVATAR. En film som utspelar sig många år framåt i tiden på en planet kallad Pandora. På Pandora lever ett folk som påminner om människan, The Navi`s och ser ut som stora blå människo-smurfar. Planeten har inte bara coola varelser av alla de slag  utan även något slags material som människan vill åt, som Navi folket försvarar med näbbar och klor.

Hur de sedan går tillväga för att nå ”guldet” kan du få en glimt av i klippet nedan.

Allt jag kan säga är att det är en sjukt bra film. Jag blev verkligen helt förtrollad av alla effekter och Navi folket var så otroligt vackra och bra gjorda! Vilken fantastisk film, helt klart den bästa sci-fi filmen som gjorts hittills!

Jag och Anders skrattade gott åt att jag är så lik en avatar, lång, smal, ranglig och eländig… yet so good looking;) haha

Årets film, helt klart. Se den gott folk, om inte på bio så gärna i en storbilds tv, det är då du får njuta av effekterna. Jag vet iaf att jag ska se den igen, gärna då också på bio.

One response to “AVATAR- gosh vilken bra film

Kommentera

