Min önskelista!

Anders, mamma, pappa och alla andra som undrar; här kommer min önskelista;)

Först å främst önskar jag mig pengar till USA resan. OBS jag vill inte bara ha pengar;)

– Handdukar (små och stora)

– Prenumeration på en foto tidning

– Extern hårddisk till datorn

– Extern mus till datorn

– Sängkläder

– Sänglakan

– Tjocksmockar

– Matchande mössa och vantar

– Litet gudlhalsband

– En sån locktång som Lina M har (fråga henne så får ni en bättre beskrivning)

– Oljefärger

– Snygg ägg-klocka

– Nagellack

– Hudprodukter

– Handväska (lite större modell)

– Alica Keys nya skiva (prata med Anders först för jag misstänker att han kommer köpa den)

– Porslin

– Vicky Halls kattböcker (Alla utom Cat counsellor- den har jag)

– Presentkort

– Ljuslykta att ha ute

– Trasmatta

– Guldörhängen

– Mascara

– Rouge från ID

– Köksassistent

– Desperate housewives säsong 5 & 6

– Karamell termometer

– Änglaspel

– Carolina Gynnings nya bok: Ego woman!

One response to “Min önskelista!

  • Elin

    Hej hej, lite fel inlägg att skriva till, men jag tycker att det är dags att klippa Baccus klor, dels för att Nisse och han busar väldigt mycket och dels för att de är sylvassa:P Aj ibland.
    Hur tycker du att jag ska gå tillväga när jag gör det? Ska jag göra som med Nisse att jag sätter honom i knät och klipper bara? För det känns som att Baccus inte riktigt kommer gå med på det..:P Ha det bra:) Kram //Elin

Kommentera

