Alicia Keys- Try Sleeping With A Broken Heart

Äntligen är det dags för en ny skiva med Alicia, det var verkligen inte för tidigt.
Som vanligt är hon duktig på att få mig att gråta, en tår föll för min kind när jag såg den här videon. LÄNGTAR tills hon släpper sitt album ”The Element Of Freedom” som släpps i USA den 12/15

2 responses to “Alicia Keys- Try Sleeping With A Broken Heart

  • Elin

    Du borde verkligen titta på ”honungsbiets hemliga liv”, fruktansvärt bra film som Alicia Keys har en stor roll i:) Jag blev lite skeptisk först när jag såg att hon var med, mest för att jag inte visste om hon kunde skådespela, och man är ju van att se henne som sångerska, i musikvideor, så i början av filmen var det ovant. Men ju längre in i filmen man kom desto mer insåg man vilken bra skådespelerska hon är!

    Underbar film med underbara skådespelare.

  • emilies1

    Oj oj!! Visste inte ens om den här filmen, jag som trodde att jag hade stenkoll på hennes filmer! den ska jag helt klart se ikväll, tack för tipset!!

Kommentera

