Klös-och klättervecka! Marmalade Pet Sweet Lounge Cat Bed

Jag vet inte exakt vad det är som gör att jag totalt förälskat mig i den här klösmöbeln, men något är det som gör att jag inte kan sluta titta på den, så jag bara måste visa den för Er. ”Klätterkurvan” är gjord av klösvänligt material och fungerar utmärkt som utkikspost. Den ser också bekväm ut, vem vet, kanske håller den för en människa också? Dessutom, när katterna klöst sönder ovansidan, är det bara att vända den och vips är den som ny igen!

Kostar $146.99 och finns att beställa här

I got to have you baby!

Kommentera

