Idag gick allt i princip bra

DSC_1242Baloma har varit ensammen med Leyla och Kiona hela dagen då jag varit till stan med Baccus och Bella. Kastreringen gick bra, Maria klippte även klorna och undersökte dem och det var utan anmärkning!

Frisörbesöket gick väl som väntat, man blir aldrig riktigt nöjd. Visst blev det ljusare men jag hade tänka mig det lite rödare och ljusare ändå. Dessutom blev det ett totalt missförstånd i längden på håret, jag ville ju ha mycket kortare och lite lugg, men jag var redan enormt försenad så jag hann egentligen inte klippa mer!

Dessutom lyckades jag med bedriften att backa in i en annan bil när jag skulle parkera.

Sov gott!

Kommentera

